Newsy

Accelerate 2013. Przyśpieszenie w stylu Lenovo

1 czerwca 2013, Aktualizacja 20 czerwca 2018Lenovo

Lenovo Accelerate 2013

Lenovo Accelerate to coroczne konferencja – spotkanie północnoamerykańskiego oddziału Lenovo z ich partnerami oraz klientami. Trochę jak I/O dla Google. Tegoroczne wydarzenie, zamykające się między 29 kwietnia i 1 maja to już trzeci zjazd partnerów Lenovo. Tym razem impreza odbyła się w Las Vegas w Mandalay Bay.

W ciągu tych trzech dni ponad sześciuset uczestników – w tym oczywiście pracownicy i przedstawiciele Lenovo, ale też przede wszystkim dostawcy, hurtownicy, przedstawiciele sieci detalicznych i media – dowiedziało się co piszczy w Lenovo, w jakim kierunku zmierza firma i jak będą się prezentować produktowe nowości w najbliższym roku. Nie ograniczano się przy tym bynajmniej tylko do branży notebooków. Podczas specjalnych warsztatów można się było wiele dowiedzieć także o serwerach Lenovo, chmurze i zauważalnym już od jakiegoś czasu trendzie konsumeryzacji. Mimo że Polsce do USA jeszcze daleko, postanowiliśmy i tak rzucić okiem na to co działo się w Mandalay Bay. Oto krótkie podsumowanie Accelerate 2013.

W trakcie samych sesji mówiono dużo o nowych sposobach na rozszerzenie wpływu marki Lenovo w USA. Zwłaszcza w coraz wyraźniej wyłaniającej się erze PC+. Z wypowiedzi wynika, że po zamknięciu roku z dość dobrym – na tle innych producentów – wynikiem Lenovo nie zamierza okopywać swoich pozycji, tylko iść z falą i spróbować pozyskać dla siebie jeszcze jeden kawałeczek albo dwa z rynkowego tortu. Chris Frey, odpowiedzialny w USA za kanały sprzedaży, mówił, że firma musi agresywniej pozyskiwać klientów i partnerów. Obiecywał też tym ostatnim, że współpraca z Lenovo będzie dla nich jeszcze bardziej opłacalna.

Wiceprezes sekcji ThinkPad Dilip Bhatia pogratulował firmie, a więc i sobie i tak już doskonałego wyniku kategorii ThinkPad. Zapowiedział jednocześnie, że firma nie zamierza osiadać na laurach. Na dowód tego zaprezentował podczas swojego wystąpienia nowy komputer ThinkPad S431. 13,3 calowy notebook zaprojektowany z myślą o SMB, dzięki zastosowaniu super wąskiej ramki wyposażony w 14 calowy wyświetlacz LED o rozdzielczości 1366×768 pikseli. Stał się on trzecim po Lenovo Carbon X1 oraz modelu Helix, bohaterem Accelerate 2013. Naocznie dowodząc, że biznesowy sprzęt nie musi być nudny.

Imahara na Lenovo Accelerate 2013

W trakcie konferencji nie brakowało też sław światowego formatu. Gościem Davida Schmoocka, wice prezesa Lenovo na Amerykę Północną, była legenda futbolu amerykańskiego – Jerry Rice. Na scenie zagościł także były astronauta i pułkownik lotnictwa USA – Rick Searfoss. Jedną z sesji poprowadził natomiast osobiście Grant Imahara, znany z programu Pogromcy Mitów. Prywatnie, jest on zapalonym konstruktorem robotów. Jego robo-gladiator Kickbot zdobył wiele nagród w walkach na światowych arenach. Duże doświadczenie w tej dziedzinie przyniosło Grantowi niesamowity zaszczyt – bo jak nazwać to inaczej – stanięcia za sterami R2-D2 w nowej trylogii Gwiezdnych Wojen z 1999 roku. Na scenie pojawił się też były szef trenerów Disney University, Doug Lipp, zasypując zgromadzonych mieszanką anegdot z kilkudziesięciu lat pracy oraz szkoleń motywacyjnych.

Gościem specjalnym był jednak sławny szympans, doktor marketingu – Do Devil, który prezentował wytrzymałość komputerów z serii ThinkPad. Skoro Lenovo, to zgodnie z hasłem „For Those Who Do” nie zabrakło też innych „Doerów”. Ostatniego dnia spotkania, w sekcji produktowej odbył się wyścig robotów Battle Bots w stylu „Mario Kart” Urządzenia były oczywiście sterowane zdalnie przy pomocy tabletów ThinkPad Tablet 2s. Szybkie podsumowanie kluczowych momentów można obejrzeć na własne oczy na filmie poniżej.



Udostępnij

Powiązane Artykuły

„Teoria ThinkPad” - my mamy urodziny, Ty wygrywasz laptopa!

Lenovo

4 nowe tablety serii A z Androidem

Lenovo

A gdyby na świecie nie było smartfonów?

Lenovo

Komentarze do artykułu


widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo
Przeczytaj poprzedni wpis:
Aktywacje na LenovoZone

Nasze konkursy to wyjątkowe aktywacje, będące zagadkami logicznymi, badającymi wiedzę z zakresu IT/technologii/wiedzy o marce.   Po co?
 Naszymi akcjami...

Zamknij