Nasze konkursy to wyjątkowe aktywacje, będące zagadkami logicznymi, badającymi wiedzę z zakresu IT/technologii/wiedzy o marce.
Po co?
Naszymi akcjami chcieliśmy przyciągnąć użytkowników do serwisu, jednocześnie zachęcając ich do poznania zawartości strony i portfolio produktowego Lenovo – między innymi laptopów YOGA 910 i YOGA 900s.Jak?
Zadania konkursowe były ukryte w treściach różnych działów i podstron LenovoZone (blog/forum/produkty/wideo), przyjmowały formy zagadek logicznych, jak również pytań testujących wiedzę uczestnika. Czasem wykraczały poza stronę i pojawiały się np. w filmach zewnętrznych twórców na YouTube.
Kto nas zainspirował?
Inspiracją była akcja przeprowadzona przez organizację Cicada 3301, która w 2012 roku na portalu 4chan umieściła grafikę z zagadkową wiadomością. Jak się okazało, była to pierwsza z całej serii coraz to trudniejszych zagadek, w których rozwiązywanie angażowali się internauci na całym świecie. Jedna z teorii mówi, że była to akcja mająca na celu rekrutację wyjątkowo inteligentnych osób do grupy Cicada 3301, inne z kolei, że była to tylko swego rodzaju globalna zabawa.
Jak nam poszło?
Dzięki naszym aktywacjom na LenovoZone konto założyło ponad 9 000 osób.
Komentarze do artykułu