Newsy

Lenovo inauguruje wieloletnie partnerstwo z Scuderia Ferrari

23 marca 2018, Aktualizacja 5 kwietnia 2018Lenovo

Scuderia Ferrari

W ramach ogólnoświatowej promocji swojej marki firma Lenovo nawiązała wieloletnią współpracę sponsoringową z zespołem Formuły 1 Scuderia Ferrari, począwszy od sezonu 2018 rozpoczynającego się w niedzielę 25 marca.

Partnerstwo to zapewni Lenovo ekspozycję marki: logo Lenovo będzie widnieć na bocznym skrzydle i w sekcji przedniego zawieszenia bolidu F1 Scuderia Ferrari 2018, a także na strojach członków zespołu i na ramieniu kombinezonu kierowcy. Lenovo będzie też dostarczać swoje produkty, w tym laptopy ThinkPad i tablety Miix do użytku przez zespół Scuderia Ferrari na torze wyścigowym i poza nim.

Komentując sponsorską współpracę, Gianfranco LanciLenovo Corporate President and Chief Operating Officer powiedział: „Cieszymy się z partnerstwa z zespołem Scuderia Ferrari — jedną z najsłynniejszych marek na świecie, cenioną za doskonałość pod względem projektowania, wydajności i innowacyjności — czyli wartości bliskich Lenovo. Połączenie globalnej platformy Formuły 1 i marki Ferrari to doskonała okazja do dalszego wzmocnienia wizerunku marki Lenovo na arenie światowej”.

Logo Lenovo pojawiło się po raz pierwszy na bolidzie SF71H 22 lutego w Maranello we Włoszech, a w Melbourne zadebiutuje na pierwszym Grand Prix sezonu 2018 Formuły 1.



Udostępnij

Powiązane Artykuły

10 rzeczy, których prawdopodobnie nie wiesz o Lenovo

Lenovo

Lenovo nagrodzone na targach CES 2018

Lenovo

Oferta Lenovo na CES 2018 to wizja lepszej rzeczywistości

Lenovo

Komentarze do artykułu


widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo
Przeczytaj poprzedni wpis:
Będzie nam Pana brakowało, Profesorze Hawking

Choć trudno to sobie wyobrazić, nie ma Go już z nami. Stephen Hawking, autor "Krótkiej historii czasu”, superbohater nauki, odszedł...

Zamknij