
Potrzebujesz supportu Lenovo? Poznaj wyspecjalizowane narzędzie, które automatycznie wyszuka aktualizację oprogramowania, przeprowadzi zdalną diagnostykę, a na koniec zaproponuje gotowe rozwiązanie.
Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich osób, które podczas użytkowania swojego urządzenia marki Lenovo natrafią na problem, którego rozwiązanie będzie wymagać wsparcia eksperta. Narzędzie składa się z trzech kroków i dostępne jest na stronie https://pcsupport.lenovo.com/pl/pl.
Krok 1. Aktualizacja sterowników Lenovo
Większość problemów klientów wynika z braku aktualizacji sterowników. Dlatego w kroku pierwszym wykonywana jest automatyczna aktualizacja sterowników. Systemy działające w tle skanują sterowniki, a jeżeli nie są one aktualne, klient otrzymuje ich najnowszą wersję. Po zainstalowaniu sterowników klient pytany jest, czy problem nadal występuje: jeśli problem zostanie rozwiązany, oznacza to koniec procesu. Jeśli problem nadal występuje, klient może przejść do kroku drugiego, który obejmuje diagnostykę sprzętu. Może także przejść bezpośrednio do kroku trzeciego, czyli kontaktu z konsultantem z firmy Lenovo.
Chcesz porozmawiać z innymi użytkownikami na temat sterowników do laptopów – przejdź na forum do tego wątku: Sterowniki Lenovo.



Krok 2. Diagnostyka sprzętu
W kroku drugim, klienci mogą przeskanować urządzenie pod kątem awarii sprzętu. Przeznaczono do tego dwie opcje: Proste Skanowanie lub Skanowanie Niestandardowe. Każdy etap procesu jest wyjaśniany na bieżąco (np. czas trwania każdego kroku lub cel każdego działania). Po prostym lub niestandardowym skanowaniu w kroku drugim wyświetlane są wyniki diagnostyki, w tym informacje o ostatecznym kodzie wyników. Informację tę można również udostępnić konsultantowi na infolinii w następnym działaniu. Jeśli zostanie wykryta awaria sprzętowa, opcja eTicketingu zostanie automatycznie włączona dla klienta (w zależności od kraju) w ramach zaprojektowanej ścieżki serwisowej Lenovo.



Krok 3. Kontakt z Lenovo support
Aby uzyskać wynik diagnostyczny, klient może przejść do ostatniego etapu procesu – Skontaktuj się z Lenovo i poproś o dodatkowe wsparcie od konsultantów. Jeśli problemu rozwiązano w poprzednich krokach, firma Lenovo oferuje dodatkowe opcje rozwiązania problemu klienta za pomocą agentów wsparcia. W zależności od specyfiki kraju/produktu dla klientów zwykle dostępne są następujące kanały kontaktowe: Wsparcie telefoniczne, Funkcja oddzwonienia, Bilet elektroniczny, E-mail, Czat.



Słyszałeś o błędzie 0xc00007b? Zobacz jak sobie z nim radzić, jeśli kiedyś na niego trafisz: Błąd 0xc00007b – krótki poradnik jak naprawić.
Komentarze do artykułu