Newsy

Lenovo support? Poznaj 3 kroki do rozwiązania – nowe narzędzie od Lenovo

9 grudnia 2019, Aktualizacja 25 grudnia 2019Lenovo

strzałka i nogi człowieka

Potrzebujesz supportu Lenovo? Poznaj wyspecjalizowane narzędzie, które automatycznie wyszuka aktualizację oprogramowania, przeprowadzi zdalną diagnostykę, a na koniec zaproponuje gotowe rozwiązanie.

Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich osób, które podczas użytkowania swojego urządzenia marki Lenovo natrafią na problem, którego rozwiązanie będzie wymagać wsparcia eksperta. Narzędzie składa się z trzech kroków i dostępne jest na stronie https://pcsupport.lenovo.com/pl/pl.

Krok 1. Aktualizacja sterowników Lenovo

Większość problemów klientów wynika z braku aktualizacji sterowników. Dlatego w kroku pierwszym wykonywana jest automatyczna aktualizacja sterowników. Systemy działające w tle skanują sterowniki, a jeżeli nie są one aktualne, klient otrzymuje ich najnowszą wersję. Po zainstalowaniu sterowników klient pytany jest, czy problem nadal występuje: jeśli problem zostanie rozwiązany, oznacza to koniec procesu. Jeśli problem nadal występuje, klient może przejść do kroku drugiego, który obejmuje diagnostykę sprzętu. Może także przejść bezpośrednio do kroku trzeciego, czyli kontaktu z konsultantem z firmy Lenovo.

Chcesz porozmawiać z innymi użytkownikami na temat sterowników do laptopów – przejdź na forum do tego wątku: Sterowniki Lenovo.

lenovo support sterowniki

Krok 2. Diagnostyka sprzętu

W kroku drugim, klienci mogą przeskanować urządzenie pod kątem awarii sprzętu. Przeznaczono do tego dwie opcje: Proste Skanowanie lub Skanowanie Niestandardowe. Każdy etap procesu jest wyjaśniany na bieżąco (np. czas trwania każdego kroku lub cel każdego działania). Po prostym lub niestandardowym skanowaniu w kroku drugim wyświetlane są wyniki diagnostyki, w tym informacje o ostatecznym kodzie wyników. Informację tę można również udostępnić konsultantowi na infolinii w następnym działaniu. Jeśli zostanie wykryta awaria sprzętowa, opcja eTicketingu zostanie automatycznie włączona dla klienta (w zależności od kraju) w ramach zaprojektowanej ścieżki serwisowej Lenovo.

lenovo support skanowanie

Krok 3. Kontakt z Lenovo support

Aby uzyskać wynik diagnostyczny, klient może przejść do ostatniego etapu procesu – Skontaktuj się z Lenovo i poproś o dodatkowe wsparcie od konsultantów. Jeśli problemu rozwiązano w poprzednich krokach, firma Lenovo oferuje dodatkowe opcje rozwiązania problemu klienta za pomocą agentów wsparcia. W zależności od specyfiki kraju/produktu dla klientów zwykle dostępne są następujące kanały kontaktowe: Wsparcie telefoniczne, Funkcja oddzwonienia, Bilet elektroniczny, E-mail, Czat.

lenovo support kontakt

Słyszałeś o błędzie 0xc00007b? Zobacz jak sobie z nim radzić, jeśli kiedyś na niego trafisz: Błąd 0xc00007b – krótki poradnik jak naprawić.



Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby go ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Dotychczas brak głosów! Oceń ten post jako pierwszy.


Udostępnij

Powiązane Artykuły

Red Dead Redemption 2 w prezencie przy zakupie laptopów gamingowych Lenovo Legion

Lenovo

Jak włączyć i wyłączyć klawisze funkcyjne?

Lenovo

Historia przeglądania - jak ją wyczyścić na różnych przeglądarkach?

Lenovo

Komentarze do artykułu


widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo
Przeczytaj poprzedni wpis:
mężczyzna ze strzelbą
Red Dead Redemption 2 w prezencie przy zakupie laptopów gamingowych Lenovo Legion

Trwa promocja, w ramach której przy zakupie wybranych modeli laptopów Lenovo można otrzymać grę Red Dead Redemption 2 w wersji...

Zamknij