
Robert Kupisz i Lenovo – jaki to ma związek? Podczas multimedialnego wernisażu inaugurującego nową kolekcję znanego projektanta, firma Lenovo zaprezentowała w niekonwencjonalny sposób szeroką gamę swoich produktów. Udowodniła tym samym, że branża fashion i nowe technologie mają ze sobą wiele wspólnego.
Wydarzenie łączące technologię z modą i sztuką odbyło się w Starej Elektrowni w Warszawie 21 stycznia 2020 r. Modę reprezentowała najnowsza kolekcja Roberta Kupisza, #89byRobertKupisz, sztukę – instalacje stylizowane na dzieła sztuki nowoczesnej, a technologię – sprzęty Lenovo i Motorola. Dzięki ich możliwościom nowa kolekcja została zaprezentowana w innowacyjny, nowoczesny sposób, zmieniający oblicze typowego pokazu mody. Niezwykłe multimedialne doświadczenie pozwoliło uczestnikom zanurzyć się w świat wykreowany przez projektanta.
Obejrzyj wideorelację z wydarzenia!
Robert Kupisz i Lenovo – moda i brand experience
Rozwój nowych technologii jest bardzo dynamiczny i dotyczy nie tylko świata biznesu i wyspecjalizowanych branży, lecz niemal każdego segmentu rynku. W tym również produktów typowo konsumenckich. Technologie Smart Home oparte na sztucznej inteligencji, asystenci głosowi, składane ekrany (jak zaprezentowany na CES ThinkPad X1 Fold), to już nie futurystyczne wizje rodem z powieści, ale element naszej codzienności. I nie ma wątpliwości, że te trendy będą się wciąż rozwijały.
Zdajemy sobie sprawę ze znaczącego wpływu, jaki wywiera rozwój technologii na branżę fashion, z jednej strony technologie VR, AR i technologie dotykowe odkrywają nowe możliwości projektowania. Z drugiej zaś strony widzimy włączanie elementów technologicznych do powstających kreacji. Przykładowo interaktywne części czapki czy bluzki sterowane telefonem to już nie tylko gadżety z filmów science-fiction, a zdaje się wchodzący na rynek trend. Stąd też pomysł aby zaangażować się w interaktywny pokaz mody marki Kupisz.
– powiedziała Angelika Jeżewska, Senior Marketing Specialist & Brand Expert w Lenovo Polska.



Goście multimedialnego wernisażu mieli okazję zobaczyć produkty Lenovo wpisane w nowoczesne instalacje jako nośniki wizualne będące integralną częścią pokazu. Mogli indywidualnie obcować z kolekcją marki Kupisz, wchodzić z nią w interakcje. Dzięki temu z biernych obserwatorów pokazu stali się uczestnikami angażującego doświadczenia.
Modne technologie
Świat technologii również jest podatny na rozmaite mody. Niejednokrotnie te same co w branży odzieżowej. Przykładem takiego trendu jest poszukiwanie inspiracji w projektach z minionych dekad i łączenie najnowszych osiągnięć z elementami retro.
Kolekcja #89byRobertKupisz, czyli powrót do przełomu lat 80-tych i 90-tych, łączy się z polską premierą najnowszego urządzenia motorola razr. Jest to model, w którym innowacyjny elastyczny ekran zaimplementowano w designie nawiązującym do kultowego, pierwszego modelu motorola razr z 2004 roku. Był on jednym z najlepiej sprzedających się smartfonów w historii.
Komentarze do artykułu