Newsy

Robert Kupisz i Lenovo – jak technologia zmienia modę?

23 stycznia 2020, Aktualizacja 2 marca 2020Lenovo

Robert Kupisz i Lenovo – jaki to ma związek? Podczas multimedialnego wernisażu inaugurującego nową kolekcję znanego projektanta, firma Lenovo zaprezentowała w niekonwencjonalny sposób szeroką gamę swoich produktów. Udowodniła tym samym, że branża fashion i nowe technologie mają ze sobą wiele wspólnego.

Wydarzenie łączące technologię z modą i sztuką odbyło się w Starej Elektrowni w Warszawie 21 stycznia 2020 r. Modę reprezentowała najnowsza kolekcja Roberta Kupisza, #89byRobertKupisz, sztukę  – instalacje stylizowane na dzieła sztuki nowoczesnej, a technologię – sprzęty Lenovo i Motorola. Dzięki ich możliwościom nowa kolekcja została zaprezentowana w innowacyjny, nowoczesny sposób, zmieniający oblicze typowego pokazu mody. Niezwykłe multimedialne doświadczenie pozwoliło uczestnikom zanurzyć się w świat wykreowany przez projektanta.

Obejrzyj wideorelację z wydarzenia!

Robert Kupisz i Lenovo – moda i brand experience

Rozwój nowych technologii jest bardzo dynamiczny i dotyczy nie tylko świata biznesu i wyspecjalizowanych branży, lecz niemal każdego segmentu rynku. W tym również produktów typowo konsumenckich. Technologie Smart Home oparte na sztucznej inteligencji, asystenci głosowi, składane ekrany (jak zaprezentowany na CES ThinkPad X1 Fold), to już nie futurystyczne wizje rodem z powieści, ale element naszej codzienności. I nie ma wątpliwości, że te trendy będą się wciąż rozwijały.

Zdajemy sobie sprawę ze znaczącego wpływu, jaki wywiera rozwój technologii na branżę fashion, z jednej strony technologie VR, AR i technologie dotykowe odkrywają nowe możliwości projektowania. Z drugiej zaś strony widzimy włączanie elementów technologicznych do powstających kreacji. Przykładowo interaktywne części czapki czy bluzki sterowane telefonem to już nie tylko gadżety z filmów science-fiction, a zdaje się wchodzący na rynek trend. Stąd też pomysł aby zaangażować się w interaktywny pokaz mody marki Kupisz.

– powiedziała Angelika Jeżewska, Senior Marketing Specialist & Brand Expert w Lenovo Polska.

Goście multimedialnego wernisażu mieli okazję zobaczyć produkty Lenovo wpisane w nowoczesne instalacje jako nośniki wizualne będące integralną częścią pokazu. Mogli indywidualnie obcować z kolekcją marki Kupisz, wchodzić z nią w interakcje. Dzięki temu z biernych obserwatorów pokazu stali się uczestnikami angażującego doświadczenia.

Modne technologie

Świat technologii również jest podatny na rozmaite mody. Niejednokrotnie te same co w branży odzieżowej. Przykładem takiego trendu jest poszukiwanie inspiracji w projektach z minionych dekad i łączenie najnowszych osiągnięć z elementami retro.

Kolekcja #89byRobertKupisz, czyli powrót do przełomu lat 80-tych i 90-tych, łączy się z polską premierą najnowszego urządzenia motorola razr. Jest to model, w którym innowacyjny elastyczny ekran zaimplementowano w designie nawiązującym do kultowego, pierwszego modelu motorola razr z 2004 roku. Był on jednym z najlepiej sprzedających się smartfonów w historii.



Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby go ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Dotychczas brak głosów! Oceń ten post jako pierwszy.


Udostępnij

Powiązane Artykuły

ThinkPad X1 Fold - pierwszy na świecie składany komputer PC

Lenovo

Komputer 5G i składany ekran - propozycje Lenovo na CES 2020

Lenovo

Obalamy popularne mity na temat sztucznej inteligencji

Lenovo

Komentarze do artykułu


widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo
Przeczytaj poprzedni wpis:
klonowanie dysku Lenovo
Klonowanie dysku – krok po kroku

Klonowanie dysku, o mamo, jak to zrobić? Choć samo słowo klonowanie może kojarzyć się z kontrowersyjnymi eksperymentami naukowymi, klonowanie dysku...

Zamknij