Opinia o firmie Lenovo

09 wrz 2016, 17:57
Użytkownik nieaktywny

Użytkownik nieaktywny

Początkujący User 1 posty 0 pkt.

Opinia o firmie Lenovo

09 wrz 2016, 17:57
Zdecydowanie nie polecam firmy Lenovo jako producenta laptopów, zarówno ze względu na jakość sprzętu jak i świadczonych usług przez tę firmę.
Posiadam laptopa Lenovo, zakupionego niecały rok temu, który jest jeszcze na gwarancji. W laptopie pękł lewy zawias i ,,rozeszła'' się obudowa w okolicy tego miejsca. Uniemożliwia to zamykanie klapy laptopa, ponieważ wtedy rozchodzi się całkowicie. Jestem osobą, która naprawdę szanuje i dba o sprzęt elektroniczny, więc laptop nie uległ uszkodzeniu mechanicznemu z mojej strony. Po prostu pękła obudowa i zawias, wnioskuję że przyczyną jest niska jakość wykonania i materiału, z którego jest zrobiona obudowa komputera. Z tego powodu nie mam możliwości zabrania laptopa ze sobą do pracy czy w inne miejsce - w obawie, że komputer rozpadnie się całkowicie. Zgłosiłam zatem sytuację do sklepu, ponieważ komputer jest na gwarancji i został on odesłany do autoryzowanej firmy producenta. Czekałam 16 dni na jakąkolwiek odpowiedź ze strony firmy Lenovo, która doszła do wniosku, że sprzęt został uszkodzony przeze mnie, nie podali jednak żadnych szczegółów. Kolejne 2 dni czekałam, aż producent poinformuje mnie, że koszt naprawy, jeśli się zdecyduje będzie wynosił prawie 800zł. Byłam bardzo zaskoczona i wzburzona, ponieważ w uszkodzeniu laptopa nie było mojej winy. Zadzwoniłam więc do firmy Lenovo, w której pani na infolinii stwierdziła, że gwarancja nie obejmuje tego typu uszkodzeń i nic nie mogą zrobić. Mało tego ku memu zaskoczeniu stwierdzono nawet, że w jednym rogu komputer został zalany, co jest ABSURDEM!!! Dlatego ostrzegam wszelkich potencjalnych nabywców laptopów firmy Lenovo przed brakiem odpowiedzialności, profesjonalizmu i bardzo złą jakością sprzętów. Dodam, że posiadam także komputer firmy DELL, który ma już 3 lata, raz trafił do producenta w celu naprawy usterki - wszystko trwało tydzień, a usterka została usunięta bez żadnych problemów. Niestety, firmą Lenovo rozczarowałam się całkowicie, nikomu nie polecam laptopów tej firmy, niby jest gwarancja a tak jakby jej nie było :( Nigdy nie dokonam już zakupu sprzętu Lenovo. Powyższa sytuacja zniechęciła mnie bardzo, ale pokazała także jak slaba pod względem jakości jest firma Lenovo wśród innych producentów laptopów.

Re: Opinia o firmie Lenovo

13 wrz 2016, 13:00
Użytkownik nieaktywny

Użytkownik nieaktywny

Aktywny Gracz 1433 posty 184 pkt.

Re: Opinia o firmie Lenovo

13 wrz 2016, 13:00
Lenovo to bardzo solidna firma, świadczą o tych choćby zdobywane przez nią wyróznienia a także pozycja w rankingu najlepiej zarabiających firm z branży komputerowej ;-)

Re: Opinia o firmie Lenovo

22 gru 2016, 18:56
Skkarina

Skkarina

Początkujący User 1 posty 0 pkt.

Re: Opinia o firmie Lenovo

22 gru 2016, 18:56
Nie polecam. Z pewnością wiele sprzętu Lenovo jest dobra, ja niestety trafiłam na taki z usterką - migoczący ekran, praktycznie od nowości, czasem nawet cały ekran robił się czarny. Ale to było coś, co za trochę kasy był w stanie naprawić znajomy technik, natomiast ja postanowiłam skorzystać z usług gwarancyjnych Lenovo. Usłyszałam na infolinii, że potrwa to nie dłużej niż 14 dni, tymczasem wkrótce minie 30. Jestem w trakcie oczekiwania na jakiekolwiek informacje zwrotne. Tu jest właśnie największy minus firmy Lenovo - obsługa w zakresie informowania klienta co się dzieje na etapie naprawy praktycznie nie istnieje. Od 2 tyg dzwonię i próbuje uzyskać informację, co dokładnie jest zepsute, jakie części podlegają wymianie itp. Otrzymuję wiadomość, że takie informacje są widoczne dopiero po naprawie sprzętu, gdy już technicy aktualizują dane w systemie. Dodatkowo panuje wśród konsultantów niedoinformowanie. Chyba 3 lub 4 osoby twierdziły, że termin gwarancyjny 30 dni jest liczony od dnia przekazania sprzętu z serwisu diagnostycznego do naprawczego. Dziś natomiast jedna osoba przekazała mi wiadomość, że ten termin jest jednak liczony od dnia zarejestrowania sprzętu, tj. od dnia gdy trafi on do serwisu diagnostycznego. Również co do przekazania mojego sprzętu z diagnostyki do naprawy są rozbieżności: jedni konsultanci twierdzą, że było to 6 grudnia 2015, inni, że 7 grudnia. Gdy proszę o kontakt do serwisu naprawczego lub kogokolwiek, kto może udzielić mi bliższych informacji, uzyskuję odpowiedź, że nie można, jest to niemożliwe itp. Proszę zatem, aby konsultant w moim imieniu skontaktował się z serwisem i uzyskał potrzebne mi informacje. Od razu wówczas jest opór, że i tak nie uzyska odpowiedzi tak szczegółowych, jakie bym sobie życzyła, jeśli w ogóle uzyska.
Próba otrzymania jakichkolwiek informacji, gdy sprzęt już trafi do serwisu, jest daremna. Jestem rozczarowana faktem, że tak duża korporacja ma tak ograniczone środki kontaktu i przepływu informacji. Oczywiście nie wierze, że tak jest. Raczej jestem skłonna uwierzyć, że tak naprawdę nikt nie naprawia mojego komputera, tylko zbywają mnie na infolinii i przedłużają terminy. Celowo mnie nie informują o niczym, bo nie jestem w stanie sobie wyobrazić, by firma zajmująca się na codzień informatyką, produkcją sprzętu informatycznego wysokiej klasy, nie była w stanie dowiedzieć się co dzieje się ze sprzętem zaniepokojonego klienta.

Re: Opinia o firmie Lenovo

24 gru 2016, 01:04
BlackWhite

BlackWhite

Początkujący User 215 posty 0 pkt.

Re: Opinia o firmie Lenovo

24 gru 2016, 01:04
Nie odkopujemy starych tematów ;)

Re: Opinia o firmie Lenovo

18 sty 2017, 15:46
Piterro

Piterro

Początkujący User 1 posty 0 pkt.

Re: Opinia o firmie Lenovo

18 sty 2017, 15:46
Witam wszystkich.
Do tej pory miałem dobre zdanie odnośnie firmy.
Wczoraj robiłem reinstalacje systemu. Wszystkie sterowniki ze strony firmowej pod odpowiedni system. Podczas uruchomienia pliku BIOS Update system poinformował mnie że mam aktualny BIOS i nie ma nowszej wersji. Cała operacja przebiegła bez zakłóceń, bez konfliktów ani ostrzeżeń. Zainstalowałem jeszcze kilka potrzebnych programów i restart. I w tym momencie szczęka mi opadła. Mój Y580 wisiał z podświetloną klawiaturą. Nic nie dało się już zrobić. Po krótkich próbach z przekładaniem pamięci i wyciąganiu po kolei różnych podzespołów nie było innej reakcji.
Udałem się do autoryzowanego serwisu, który stwierdził uszkodzenie/wykasowanie BIOS'ów na płycie głównej.
Firma Lenovo nie rozmawia z klientem jeśli sprzęt jest po gwarancji. Koszt usunięcia awarii, wgranie BIOS'a, około 400 złotych. Jak można wstawiać program do update'u, który potrafi zrobić takie rzeczy. Nie polecam i już nigdy nie kupię LENOVO. Mam nadzieję, że wszyscy, którym zachwalałem laptopy LENOVO nie doświadczą tego samego. Przerobiłem wiele sprzętów i setki BIOS'ów ale coś takiego nigdy mi się nie przytrafiło.
Pozdrawiam

Re: Opinia o firmie Lenovo

10 kwi 2017, 14:14
Cyklonus

Cyklonus

Początkujący User 2 posty 0 pkt.

Re: Opinia o firmie Lenovo

10 kwi 2017, 14:14
Również nie polecam, po roku użytkowania pękł prawy zawias, Z50-70. Oczywiście gwarancja tego nie obejmuje. Uszkodzenie mechaniczne. Tym sposobem lenovo pozbyło się 90% roszczeń o gwarancję i dalej może sprzedawać tandetny sprzęt.

Re: Opinia o firmie Lenovo

10 maja 2017, 11:40
marcin.k

marcin.k

Początkujący User 2 posty 0 pkt.

Re: Opinia o firmie Lenovo

10 maja 2017, 11:40
Również nie polecam, serwis gwarancyjny to jakaś porażka. W laptopie wyłącza mi się po pewnym czasie matryca - problem jest od momentu zakupu. Niestety pomimo 4 wizyt w serwisie, sprzęt nie został naprawiony.
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo