SKARGA NA OBSŁUGE I SUPPORT TELEFONCIZNY LENOVO POLSKA

19 paź 2016, 11:47
zielony.org

zielony.org

Początkujący User 9 posty 25 pkt.

SKARGA NA OBSŁUGE I SUPPORT TELEFONCIZNY LENOVO POLSKA

19 paź 2016, 11:47
Ciąg dalszy SPRAWY Y700 - DZWONIMY DO SUPPORTU


SUPPORT PROPONUJE SZTAMPOWE ROZWIĄZANIA - MAja procedury - OSTATECZNIE I TAK CI WCISNĄ SERWIS

SUPPORT DZIAŁA W TEN SPOSÓB

1. dZWONISZ
2. zbijają cie na MAILA
3. JEŻELI SIE NIE DASZ ZBIĆ NA MAILA wcisna ci bzdury na temat UPDATE

4. JEŻELI JESTES UP TO DATE - SERWIS

5. JEŻELI COKOLWIEK - SERWIS.

6. BEZ TEGO LAPTOPA NASZA DRUŻYNA CS:GO UMRZE

7 CZY LENOWO POLSKA ROBI COS DLA GRACZY W POLSCE?

8. CZY MACIE PROCEDURY POMOCY GRACZOM

9 CZEMU ZAWSZE OSTATECZNIE PROPONUJECIE SERWIS

https://www.youtube.com/watch?v=eaE-3tEU-bI



PROSZE O ODPOWIEDŹ MENADŻERA DS SPRZEDAŻY, MARKETINGU ORAZ SERWISU na POLSKE

W przypadku BRAKU REAKCJI - UDERZAMY DO LENOVO INTERNATIONAL


TEAM ARROW RYBNIK
ZIELONY.ORG
FUNDACJA ZIELONY RYBNIK

POzdrawiam

LEnovo


Michał SOLDIER_OF_LOVE JABŁOŃSKI

1337


pomagam@zielony.org
tel 572 395 206

EDIT by Blackwhite.
Nie nadużywaj proszę formatowania.
Poza tym jak chcesz rozwiązać problem jak nie przez serwis?
Miałeś się z nimi z tego co wiem kontaktować i załatw tą sprawę tam a nie tutaj.
Kolejny wpis dotyczący tego samego będzie usunięty.

Re: SKARGA NA OBSŁUGE I SUPPORT TELEFONCIZNY LENOVO POLSKA

23 paź 2016, 20:19
Adam_mabA

Adam_mabA

Młody Klikacz 84 posty 92 pkt.

Re: SKARGA NA OBSŁUGE I SUPPORT TELEFONCIZNY LENOVO POLSKA

23 paź 2016, 20:19
Gracz, używa laptopa "gamingowego" ?

/i to jeszcze można powiedzieć propozycji budżetowej...

Ciekawe... 8-)

Sprzedaj go i kup albo coś porządniejszego... albo skrzynkę !

Re: SKARGA NA OBSŁUGE I SUPPORT TELEFONCIZNY LENOVO POLSKA

10 maja 2017, 11:34
marcin.k

marcin.k

Początkujący User 2 posty 0 pkt.

Re: SKARGA NA OBSŁUGE I SUPPORT TELEFONCIZNY LENOVO POLSKA

10 maja 2017, 11:34
Również mam Y700 i problem, którego serwis lenovo widocznie nie chce rozwiązać. Sprzęt był już 4 razy w serwisie i za każdym razem wracał nienaprawiony.

Ostatnim razem z jakże treściwą informacją: "Sprzęt zostaje odesłany bez naprawy"

Po kontakcie mejlowym (z prośbą o jakieś szczegóły, wyjaśnienie braku wykonania naprawy GWARANCYJNEJ) zostałem zapewniony że skontaktuje się ze mną telefonicznie jakiś technik. Minął miesiąc i nikt nie zadzwonił, maile pozostają bez odpowiedzi, serwis telefoniczny mówi że nic nie może poradzić i trzeba czekać aż technik zadzwoni (ale nie wiedzą kiedy) a sprzęt leży i się kurzy.

Krótko mówiąc za całego serca odradzam zakup sprzętu tej marki, jak działa to dobrze, jak się zepsuje to nie liczcie na naprawę gwarancyjną.
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo