Podejście firmy Lenovo do klienta

28 lut 2017, 20:33
robertsl

robertsl

Początkujący User 2 posty 0 pkt.

Podejście firmy Lenovo do klienta

28 lut 2017, 20:33
Witam.
Pragnę przedstawić podejście zespołu firmy Lenovo do klienta.

Początek konwersacji na czacie
NIEDZ. 19:39
Witam. Mam zamiar zakupić laptopa z serii Y700-15. Wiele się naczytałem, i dodam że spora część opinii jest negatywna, ale trafiają się pozytywne. Dodam że jak na obecną chwilę posiadam parę urządzeń marki Lenovo, w tym ThinkPad'a L540 z których to jestem zadowolony, i wolał bym aby tak pozostało. Korzystając ze strony
http://www.nieidealny.pl/forum/topic/4- ... 700-15isk/ miałem pogląd na nove modele, lecz widzę że na internecie pojawiają się modele których nie ma w zestawieniu, i czy mógłbym prosić Państwa o nowe zestawienie.Dodam że wysyłając zapytanie do sklepów o zakup proponowano mi model 80NV00YQPB. Także i tu chciałbym zapytać jak jest z tym modelem, czy awaryjność to jest losowo wszystkich modeli, czy z czasem udało się Państwu wyeliminować wady, czy mój zakup będzie się chybił-trafił.
Lenovo Y700-15 (15,6") seria Ideapad Y700 15 (Y700-15ISK)
Nazwa modelu Y700-15 (15,6") - na rok 2016, dostępny od końca Q4 2015Seria: Ideapad Y700Kategoria: gaming Spokrewnione modeleMniejszy model: - / większy mo...
nieidealny.pl
Prosił bym jeszcze o podanie możliwości dokupienia gwarancji rozszerzonej, ewentualnych pewnych w zakupie modeli, czy mogę liczyć na jakąś promocję, może Państwo przewidują jakąś promocję po zakończeniu Intel Extreme Masters 2017. Dziękuję i pozdrawiam.

Witamy,

W Polsce dostępnych jest wiele konfiguracji modelu Y700, część modyfikowana jest przez sklepy, które np. dokładają dysk SSD lub RAM. Nie mamy też dostępu do stanów magazynowych sklepów, dlatego nie chcielibyśmy podawać listy konfiguracji, aby nie wprowadzić w błąd. Najlepiej o dostępność konkretnej konfiguracji zwrócić się do kilku sklepów.

Co do rozszerzenia gwarancji, to można je kupić np. w sklep-lenovo.pl.

Nie jesteśmy jednak w stanie wpłynąć na konkretny sklep, aby udzielił rabatu na sprzęt.

Pozdrawiamy
PON. 11:28
Witam.
Czy istnieje szansa podania oznaczeń symboli, tak jak na stronie którą przytoczyłem, modeli brakujących tam, bądź obecnie wypuszczonych w tym roku.
PON. 16:59

Witamy,

Mówimy tu o 180 różnych numerach konfiguracji, przy czym część dotyczy identycznych konfiguracji, ale dostarczonych w różnym czasie. Bywa też tak, że w jednym sklepie dany numer konfiguracji pojawia się wcześniej, a w innym później. W związku z tym niestety takiego zestawienia przygotować nie możemy.

Pozdrawiamy
PON. 19:51
Witam. Nie możecie czy nie chcecie. Przecież napisałem że nie wymagam od Was pełnej listy tylko tych brakujących na stronie którą przesłałem wcześniej, a jeżeli to też będzie problem, to chociaż oznaczenia modeli za ten rok, chyba nie będzie ich tak dużo zwłaszcza że minęło dopiero dwa miesiące, ewentualnie proszę o podanie przybliżonego okresu wprowadzenia do sprzedaży nowego modelu. Jeszcze raz dziękuję.

Widać tu jak przedstawiciel firmy nie ma pojęcia o temacie na który pisze, i wysyła odpowiedź wymijającą aby zbyć łagodnie klienta, dodam że na ostatnią czekam ponad 24h, a podane jest że odpowiadają w ciągu kilku godzin.
I tak właśnie podchodzi pewno serwis, dlatego tyle nieprzychylnych komentarzy.

Re: Podejście firmy Lenovo do klienta

28 lut 2017, 21:43
ideapad100

ideapad100

Wielki Procesor 46 posty 1155 pkt.

Re: Podejście firmy Lenovo do klienta

28 lut 2017, 21:43
Witam,

wchodząc na stronę Lenovozone, w zakładkę PRODUKTY, możesz znaleźć zestawienie sklepów które sprzedają ten produkt. Mój sklep nie znajduje się na tej liście, a jednak go sprzedajemy. Jako sprzedawca mogę wmontować dysk SSD, a HDD zaproponować jako dopinany. Oferta więc laptopów firmy Lenovo jest duża, nawet producent nie wiedzą co mogę dodać. Mogę też przez przypadek coś źle zainstalować i zepsuć urządzenie. Wtedy określenie "ewentualnych pewnych w zakupie modeli" staje się problemem. O ofercie towarów promocyjnych jesteśmy informowani na kilka dni przed wejściem gazetki, bo konkurencja nie śpi. Nie tylko konkurencja sklepowa, ale i produktowa.
Myślę że przy okazji IEM-a coś będzie na stoiskach sieci sklepów.
Tam się udaj, może coś fajnego ze sobą przywieziesz jako pamiątkę. Pozdrawiam :-)
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo