26 lut 2015, 12:54
ADrive
ADrive oferuje za darmo aż 50 GB miejsca na Twoje dane. Dostęp z dowolnego miejsca, dzielenie się plikami, edycja dokumentów online, FTP.
Amazon Cloud Drive
Amazon Cloud Drive pozwala na przechowywanie muzyki, zdjęć i dokumentów na bezpiecznych serwerach Amazona. Do zarządzania potrzebna jest przeglądarka.
Box
Box to proste, skalowalne i ekonomiczne rozwiązanie do zarządzania m.in. dokumentami i multimediami. Jeśli chcesz udostępnić komuś plik podajesz po prostu link. Dostęp z każdego miejsca. Za darmo, na własne potrzeby otrzymujemy od 5 do 50 GB.
Dropbox
Jedno z najpopularniejszych rozwiązań tego typu to Dropbox. Oferowana przestrzeń to 2 GB, jeśli potrzebujesz więcej możesz wykupić dodatkową przestrzeń.
Google Drive
Twórz i dziel się tym co stworzyłeś przy pomocy Google Drive. Wgraj swoje pliki bezpośrednio z pulpitu swojego komputera i edytuj online. Dostęp z każdego miejsca, wystarczy się zalogować. Google Drive umożliwia zespołową pracę na dokumentach w czasie rzeczywistym.
iDrive
IDrive Basic: 5 GB na Twoje dokumenty zupełnie za darmo. Możesz przechowywać zdjęcia, dokumenty i inne ważne dane. IDrive
OpenDrive
Przechowuj, twórz kopie bezpieczeństwa, synchronizuj pliki i dane z różnych komputerów. Zarządzaj kontami użytkowników, współpracuj z zespołem i udostępniaj dokumenty z dowolnego miejsca na świecie.
SugarSync
SugarSync umożliwia proste tworzenie kopii bezpieczeństwa, dzielenie się plikami i dostęp do nich z każdego miejsca. SugarSync umożliwia przechowywanie dokumentów, muzyki, zdjęć i video.
OneDrive
25 GB darmowej przestrzeni do przechowywania dokumentów Microsoft Office i zdjęć. Możesz zabezpieczyć dostęp do plików hasłem.
ZumoDrive
ZumoDrive umożliwia przeniesienie wszystkich danych na dowolne urządzenie: netbooka, tablet czy smartphona.
MRAF