Lenovo Miix 300/64 GB- Brak j.polskiego w Windows 10 i inne.

02 lis 2016, 10:04
edog67

edog67

Początkujący User 1 posty 25 pkt.

Lenovo Miix 300/64 GB- Brak j.polskiego w Windows 10 i inne.

02 lis 2016, 10:04
Witam

Zamierzam wyposażyć córki w 2 urzadzenia 2w1 Lenovo Miix 300 Z3735F 2GB 64GB W10
Kod producenta 80NR0043PB.
Dotychczas używałem LENOVO MIIX 300-10 Z3735F 2GB 32GB W10
Kod producenta 80NR002XPB, który jako "wół roboczy" w terenie spisywał się bardzo dobrze.
W jednym ze sklepów internetowych zamówiłem wersję 80NR0043PB z 64 GB Pamięci.
2w1 nie różnił się niczym od mojego poprzedniego 80NR002XPB (32 GB) poza drobnymi "mankamentami":
1. Już przy aktywacji, co prawda pojawiał się j. polski menu wyboru, jednak bez klawiatury programisty.Dalsza część instalacji Windows 10 przebiegała "dwujęzycznie".Po tym procesie było konieczne doinstalowanie j. polskiego menu, po którym i tak część narzędzi i akcesoriów Windows była w j.angielskim

2. Kamera przednia, niestety nie funkcjonowała (jedynie uruchamiała się w skype) po mimo prawidłowych ustawień w doinstalowanym Lenovo Settings (problem znany na forum głównym, anglojęzycznym Lenovo)

Mam w związku z tym pytania do użytkowników, lub specjalistów z Lenovo aby zaoszczędzić sobie czas na zwroty produktów w ramach odstapienia od umowy:

1.Czy w Polsce jest dystrybuowana wersja enovo Miix 300 Z3735F 2GB 64GB W10
Kod producenta 80NR0043PB z PRAWIDŁOWĄ wersją j.polskiego OS Windows 10 i bez błędu sprzętowego sterowników kamery przedniej, tak jak w przypadku 80NR002XPB?

2. Jaka jest data produkcji (MFG Data) z etykiet na opakowaniu dla prawidłowej, bez wad wersji 80NR0043PB z 64 GB pamięci?

Pozdrawiam
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo