Rozłączający się internet

14 kwi 2017, 18:12
Kasper

Kasper

Początkujący User 1 posty 0 pkt.

Rozłączający się internet

14 kwi 2017, 18:12
Tablet kupiłem w ubiegłym roku. Niby wszystko fajnie, ale niestety mam problem, bo połączenie z internetem jest notorycznie zrywane tzn. Po chwili korzystania z internetu pokazuje mi się status WiFi "połączenie z ograniczeniem" i dalej się nie łączy. Wyłączenie i ponowne włączenie WiFi pomaga, ale tylko na chwilę. Macie jakieś pomysły jak rozwiązać ten problem?

Dzięki Kasper

Re: Rozłączający się internet

14 kwi 2017, 18:25
grzemach

grzemach

Wielki Procesor 2587 posty 1569 pkt.

Re: Rozłączający się internet

14 kwi 2017, 18:25
Trochę możliwości jest...

1. To jest jedyne urządzenie podłączone do WiFi? Czy jest ich więcej? Stawiam, że więcej i na innych nie ma problemu?
Próbowałeś się łączyć do routera po kabelku?
2. Jak dużo jest sieci w okolicy? Najlepiej sprawdź (przykładowo za pomocą aplikacji wifi analizer: https://play.google.com/store/apps/deta ... i.analyzer )
Czy Twoja sieć nie jest na tym samym kanale co jakaś inna. Wtedy warto zmienić kanał, można wspomóc się powyższą aplikacją i wybrać lepszy (jeśli to możliwe).
3. Daleko jesteś od routera? Tak jest w każdym punkcie? Nawet jak jesteś blisko (to samo pomieszczenie)?
4. Czy masz możliwość aby sprawdzić czy tak samo się dzieje w innych sieciach (np u znajomych).
5. Kupiłeś w zeszłym roku, i od momentu zakupu tak się dzieje czy od któregoś konkretnego momentu? Może jakaś aktualizacja?
6. Sprawdź czy nie masz włączonych opcji oszczędzania energii - nie napisałeś jakie urządzenie, więc strzelam że chodzi o: Lenovo Miix 300, z Windows 10.
Klikasz na "dymek obok zegarka" (Powiadomienia) i zobacz czy nie masz "oszczędzania energii".
Sprawdź też w:
Klikamy prawym przyciskiem muszki na "sieci" i wybieramy: "Otwórz centrum sieci i udostępniania" -> Zmień ustawienia karty sieciowej -> prawym przyciskiem myszki na właściwej karcie sieciowej (powinno być nazwa "wifi" lub "wifi_x") wybierz "właściwości" -> Konfiguruj -> Zakładka "Zarządzanie energią" i odznacz: "Zezwalaj komputerowi na wyłączenie tego urządzenia w celu oszczędzania energii".
7. Spróbuj zainstalować nowe sterowniki do karty sieciowej, możliwe do pobrania tutaj:
http://pcsupport.lenovo.com/pl/en/produ ... /downloads

Re: Rozłączający się internet

17 mar 2018, 15:35
ktosik85

ktosik85

Początkujący User 1 posty 0 pkt.

Re: Rozłączający się internet

17 mar 2018, 15:35
Witam. Mam identyczny problem. Laptop Lenovo Miix 300 działał bez zarzutu przez ponad pół roku. I zaczął się problem z WIFI. Ciągle zrywa połączenie a ponowne połączenie z Wifi troche trwa co doprowadza do nerwicy.
Zrobiłem wszystko to co tutaj polecono wyżej ale nic nie pomaga.
Laptop został zresetowany do ustawień fabrycznych i nadal to samo.
Inne laptopy i telefony działają bez problemy na tym wifi tylko Lenowo ma ten problem. Bardzo proszę o pomoc
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo