Re: Nie chce się włączyć...

19 lip 2017, 16:13
grzemach

grzemach

Wielki Procesor 2587 posty 1569 pkt.

Re: Nie chce się włączyć...

19 lip 2017, 16:13
Sprzęt należy do Ciebie, tutaj jesteśmy jako społeczność tylko. To co tutaj radzimy, jest to tylko nasza wiedza poparta prywatną praktyką. Zawsze do do klienta końcowego/użytkownika zależy czy zrobi to co napiszemy. Niestety też do niego należy ryzyko - w przypadku uszkodzenia sprzętu poradą (a i tak czasami się zdarzy, chociaż częściej utrata danych).
Tak samo tutaj, w mojej opinii, sprzęt jest na 99% martwy sprzętowo. Może serwis go wskrzesi, a może wymieni płytę główną.
Gdybym miał go fizycznie w ręce mógłbym coś tam jeszcze próbować, ale nie mam. Bazujemy tylko na tym co użytkownik (w tym przypadku Ty) napisze.

Ja bym wysłał na serwis. Możesz zrobić zdjęcia przed wysyłką. I jeśli masz możliwość to składaj reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową w sklepie - masz większe prawa.
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo