Problem z uzycie <graphics.h>

06 sty 2016, 22:54
darekdede1995

darekdede1995

Początkujący User 8 posty 0 pkt.

Problem z uzycie <graphics.h>

06 sty 2016, 22:54
Witam,
Mam problem z użyciem biblioteki <graphics.h>

Pliki pobrałem stad:

https://www.cs.colorado.edu/~main/bgi/dev-c++/

Zainstalowałem tak jak tutaj:

http://cpp0x.pl/artykuly/?id=49

Linijki w moim linkerze wyglądają tak:

https://goo.gl/q6K8Wr

Mimo to program wywala błąd przy kompilacji
Kod:
#include <iostream>
#include <graphics.h>

/* run this program using the console pauser or add your own getch, system("pause") or input loop */

int main() {   
return 0;
}

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

06 sty 2016, 23:01
sig

sig

Prawdziwa Ikona 665 posty 329 pkt.

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

06 sty 2016, 23:01
Proponuję zmienić dev-a na coś zgodnego z aktualnymi standardami c++, to IDE zawsze było daleko z tyłu za takowymi. Co gorsza wprowadza własne, niezgodne w zasadzie z niczym rozwiązania.

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:22
darekdede1995

darekdede1995

Początkujący User 8 posty 0 pkt.

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:22
a jaki program polecisz? bo szczerze mówiąc walcze z tym problemem od wczoraj i uzyłem już 7 programów...

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:25
grzemach

grzemach

Wielki Procesor 2615 posty 1569 pkt.

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:25
całkiem dobre było (kiedyś) Code::Blocks

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:26
darekdede1995

darekdede1995

Początkujący User 8 posty 0 pkt.

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:26
też nie działa, na innym forum zasugerowali że źle podpiałem biblioteki w linkerze, lecz nie dostałem żadnych wskazówek więcej

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:29
grzemach

grzemach

Wielki Procesor 2615 posty 1569 pkt.

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:29
Spróbuj tak:
http://stackoverflow.com/questions/2031 ... codeblocks



Cytuj:
1. First download WinBGIm from http://winbgim.codecutter.org/ Extract it.
2. Copy graphics.h and winbgim.h files in include folder of your compiler directory
3. Copy libbgi.a to lib folder of your compiler directory
4. In code::blocks open Settings >> Compiler and debugger >>linker settings click Add button in link libraries part and browse and select libbgi.a file
5. In right part (ie. other linker options) paste commands -lbgi -lgdi32 -lcomdlg32 -luuid -loleaut32 -lole32
6. click Ok

For detail information follow this link.

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:31
darekdede1995

darekdede1995

Początkujący User 8 posty 0 pkt.

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:31
zanim ponownie ściągne code::blocks zapytam, którą wersje pobrac?

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:32
grzemach

grzemach

Wielki Procesor 2615 posty 1569 pkt.

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:32
jak Windows 10 - najnowszą, jak któryś starszy (lub Linux) - nie ma to bardzo znaczenia.

A używasz w ogóle Windows czy Linux?

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:38
darekdede1995

darekdede1995

Początkujący User 8 posty 0 pkt.

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:38
zależy do czego, ale głownie windows

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:43
darekdede1995

darekdede1995

Początkujący User 8 posty 0 pkt.

Re: Problem z uzycie <graphics.h>

07 sty 2016, 00:43
na starcie błąd

https://goo.gl/OWkH0T
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony

widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo