Laptop do grafiki

16 wrz 2018, 12:12
madzielaa

madzielaa

Początkujący User 5 posty 28 pkt.

Laptop do grafiki

16 wrz 2018, 12:12
Hej ;)
Zainteresowałam się grafiką komputerową i chciałabym się w tym kierunku rozwijać, ale zupełnie nie znam się na komputerach :(
Czy moglibyście mi powiedzieć na co powinnam zwracać uwagę podczas wyboru nowego laptopa? Jakie ekrany są najlepsze? I jaki powinien mieć procesor i karte graficzną żeby mi się nie zacinał przy photoshopie?
Tak swoja droga, to najchetniej wydałabym na niego max 2500 zł o ile to możliwe...

Re: Laptop do grafiki

16 wrz 2018, 20:03
grzemach

grzemach

Wielki Procesor 2682 posty 1569 pkt.

16 wrz 2018, 20:03
Matryca IPS - dobre kolory, a reszta. Cóż, to mocno zależy jak bardzo chcesz obciążać grafikę. Im bardziej, tym bardziej grafika dedykowana i mocniejsza.

Rozważasz używane czy tylko nowe?

18 wrz 2018, 12:07
madzielaa

madzielaa

Początkujący User 5 posty 28 pkt.

18 wrz 2018, 12:07
W sumie nie myślałam nigdy o używanych laptopach, zawsze chciałam kupować nowe no bo gwarancja...
A sugerujesz żeby kupić coś używane? Gdzie w ogóle takich szukać najlepiej? No i pytanie czy przy jakiejś awarii to czy koszt serwisu bez gwarancji nie bedzie za duży :(

18 wrz 2018, 13:03
grzemach

grzemach

Wielki Procesor 2682 posty 1569 pkt.

18 wrz 2018, 13:03
Opcji jest wiele, jest kilka sklepów które sprzedają polizingowe itd. Przeważnie mają rok gwarancji u sprzedawcy (lub takich należy wyszukiwać).

Tak na dobrą sprawę ciężko jest za kogoś podjąć decyzję. I używany i nowy ma swoje zalety.

W mojej opinii, większość urządzeń z tej listy: https://allegro.pl/kategoria/laptopy-49 ... dedykowana będzie całkiem fajna. Jak widzisz jest 23 strony.... Należało by jeszcze określić minimalny rozmiar ekranu, ale to już od Ciebie zależy. Ja lubię małe ekrany, ale Ty możesz potrzebować większy.