Re: Opinie o firmie Lenovo

01 mar 2018, 21:34
darek_kl

darek_kl

Początkujący User 3 posty 0 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

01 mar 2018, 21:34
To miłe, nie spodziewałem się reakcji od firmy Lenovo, ponieważ wielokrotnie (kilka zgłoszeń) prosiłem o wyjaśnienie moich wątpliwości na temat w/w notebooka i za każdym razem serwis (inny serwisant) proponował pomoc w konfiguracji, ponieważ sami nie wiedzieli jakie rzeczywiste parametry ma karta Wi-Fi. Niestety, gdy po wielu próbach okazywało się, że karta ma inne właściwości, to wątek zamykano i wysyłano mnie do sprzedawcy, a sprzedawca powoływał się na opinię serwisu, że urządzenie jest zgodne ze specyfikacją bez podawania faktycznych parametrów urządzenia.
Piszecie, że zbadacie sprawę, ale szczerze w to wątpię bo nikt ze mną się nie kontaktował w celu potwierdzenia moich zarzutów i zapoznania się z korespondencją serwisu Lenovo.
Nikt nie chce przyznać (producent Lenovo ani sprzedawca My Center) że oszukali klienta więc nadal używam tego sprzętu i po dłuższym użytkowaniu oceniam, że jest to typowo biurowe, a nie multimedialne urządzenie i nigdy nikomu nie polecam tego sprzętu firmy Lenowo, bo po prostu jest przereklamowane, a po zakupie klient przestaje istnieć.

Re: Opinie o firmie Lenovo

02 mar 2018, 10:47
darek_kl

darek_kl

Początkujący User 3 posty 0 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

02 mar 2018, 10:47
Lenovo Polska napisał(a):
darek_kl napisał(a):
Osobiście nie polecam sprzętu tej firmy. Mam wprawdzie doświadczenie tylko z jednym modelem, ale za to kontakt z 5 specjalistami z serwisu producenta. Producent nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności za wprowadzanie użytkownika w błąd i proponuje zaakceptować jakość tego sprzętu lub domagać się wymiany u sprzedawcy.
LENOVO 100-15IBD (80QQ01AWPB) to notbook, który nie powinien być w sprzedaży.
Producent podaje parametry karty sieciowej WiFi 802.11 b/g/n, a w rzeczywistości karta ma parametry WiFi 802.11 b/g, a literka „n” jest jedynie w nazwie, co potwierdził serwis producenta. Ponadto nie ma nigdzie wzmianki, że urządzenie posiada jeden głośnik mono 1,5W co także potwierdził serwis producenta.
Mimo dobrego procesora i karty graficznej, to typowy sprzęt biurowy i nic więcej.
Jakość sprzętu w stosunku do ceny to kpina na skalę światową.


Dziękujemy za wyrażenie opinii i zarazem przepraszamy, jeśli w specyfikacji technicznej pojawiły się nieścisłości. Z całą pewnością nikt nie miał na celu wprowadzenia Pana w błąd i postaramy się zbadać sprawę tych rozbieżności możliwie najszybciej. Jesteśmy wdzięczni za opinie dotyczące naszych produktów i obsługi, również te krytyczne i mamy nadzieję, że ta sytuacja nie wpłynie trwale na Pańską ocenę naszej marki.


To miłe, nie spodziewałem się reakcji od firmy Lenovo, ponieważ wielokrotnie (kilka zgłoszeń) prosiłem o wyjaśnienie moich wątpliwości na temat w/w notebooka i za każdym razem serwis (inny serwisant) proponował pomoc w konfiguracji, ponieważ sami nie wiedzieli jakie rzeczywiste parametry ma karta Wi-Fi. Niestety, gdy po wielu próbach okazywało się, że karta ma inne właściwości, to wątek zamykano i wysyłano mnie do sprzedawcy, a sprzedawca powoływał się na opinię serwisu, że urządzenie jest zgodne ze specyfikacją bez podawania faktycznych parametrów urządzenia.
Piszecie, że zbadacie sprawę, ale szczerze w to wątpię bo nikt ze mną się nie kontaktował w celu potwierdzenia moich zarzutów i zapoznania się z korespondencją serwisu Lenovo.
Nikt nie chce przyznać (producent Lenovo ani sprzedawca My Center) że oszukali klienta więc nadal używam tego sprzętu i po dłuższym użytkowaniu oceniam, że jest to typowo biurowe, a nie multimedialne urządzenie i nigdy nikomu nie polecam tego sprzętu firmy Lenowo, bo po prostu jest przereklamowane, a po zakupie klient przestaje istnieć.

Re: Opinie o firmie Lenovo

02 mar 2018, 17:04
Lenovo Polska

Lenovo Polska

moderator 157 posty 6 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

02 mar 2018, 17:04
Panie Dariuszu,

postaramy się pomóc - skontaktujemy się z Panem mailowo, także prosimy o sprawdzanie skrzynki ;)

Re: Opinie o firmie Lenovo

12 mar 2018, 21:44
marianosek

marianosek

Początkujący User 1 posty 0 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

12 mar 2018, 21:44
Ja jestem bardzo zadowolona z mojego Lenovo G510, chociaż szukam obecnie czegoś nowszego i lekkiego :)

Re: Opinie o firmie Lenovo

30 mar 2018, 14:34
Vilgefort

Vilgefort

Początkujący User 2 posty 0 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

30 mar 2018, 14:34
Pozwolę opisać sobie moją historię. Z produktami firmy Lenovo jestem związany od dłuższego czasu (trzy laptopy, tablet), w związku z tym przy wyborze następnego laptopa oczywiste było, że rozważam tylko tego producenta. Ostatecznie padło na model Ideapad 700, cena ponad 3000zł ale jakość kosztuję. Nigdy nie musiałem korzystać z usług serwisu aż do tego tygodnia. W piątek wystąpił problem ze zintegrowaną kartą graficzną, przy obciążeniu jej gasł całkowicie monitor (wystarczyło przez kilkanaście minut oglądać dowolny plik wideo) i pomagało tylko wyłączenie przez dłuższe przytrzymanie guzika. W związku z tym przez weekend dwukrotnie przywracałem system z partycji ukrytej, zaktualizowałem bios, komponenty intela, sterowniki od obydwu kar graficznych i wszystkie inne możliwe sterowniki. Problem niestety nie ustał. By potwierdzić w 100%, że nie jest to problem systemowy a hardware’owy zacząłem weryfikować czy taki problem występuje u innych użytkowników tego modelu. Okazało się, że problem jest znany, opisywany na forach zarówno polskich jak i zagranicznych, udokumentowany nawet nagraniami. Z relacji osób które odsyłały laptop z tą usterką była informacją zwrotna, że wymiana płyty głównej usuwa problem. W związku z tym pełen optymizmu w poniedziałek z rana zadzwoniłem na infolinię celem zgłoszenia reklamacyjnego. Pierwszy problem wystąpił gdy okazało się, że data gwarancji na stronie lenovo jest krótsza o 3 miesiące niż powinna być. Myślę trudno, zdarza się, nie myli się tylko ten kto nic nie robi, nie będę robił problemu z tego powodu. Po od odebraniu laptopa przez kuriera zacząłem przeglądać opinie o serwisie lenovo. W 95% negatywne, szczególnie w serwisie wykop jest opisanych wiele rażących spraw tylko i wyłącznie z ostatniego roku. Pomyślałem, że pewnie to jakiś promil, wszędzie zdarzają się różne sytuację ale wychodzę z założenia, że zawsze można je wyjaśnić. Wczoraj otrzymałem prośbę o kontakt z infolinią. Technicy nie są w stanie odtworzyć usterki. Przekazałem więc informację, że proszę o włączenie dowolnego filmu 4k np. na youtubie i do 20 minut ekran zgaśnie. W odpowiedzi otrzymałem informację, że niestety ale technicy prawdopodobnie nie będą mogli tego zrobić. Rozumiem, że w zakresie obowiązków serwisantów nie leży oglądanie filmów w godzinach pracy ale tego wymaga moja konkretna sytuacja. Rozumiem, jeszcze gdybym zgłaszał rękojmie i domagał się wymiany na nowy sprzęt, ale ja po prostu chce mieć sprawny stary laptop. Dziś informacja, że sprzęt prawdopodobnie wróci bez żadnej naprawy. Dodatkowo zgłaszałem, że ramka w jednym miejscu odstaję nad matrycą wyświetlacza po moim zapytaniu czy usuną tą usterkę informacja zwrotna, że dopiero teraz została dodana do zgłoszenia reklamacyjnego. Firma Lenovo nie jest w stanie wykazać odrobinę empatii i zrozumienia w stosunku do mnie. Daje “na tacy” rozwiązanie problemu, wysyłam nagrania z usterki i wszystko na marne. Według relacji innych użytkowników będę prawdopodobnie musiał odsyłać laptopa po 3 razy, żeby łaskawie ktoś mi pomógł bo nie można załatwić sprawy przy pierwszym kontakcie. W związku z tym pytam publicznie czy jest to celowa politka firmy Lenovo i czy rzeczywiście tak serwis ma wyglądać na zasadzie “odsyłamy nienaprawiony, żeby zaoszczędzić na części zamiennej, jak już nie będzie wyjścia to wymienimy przy którymś tam z rzędu zgłoszeniu”? Prosiłbym o ustosunkowanie się do sytuacji przez kogoś z osoby odpowiedzialnej za serwis. Numer seryjny: R90K2D28, Numer zgłoszenia wstępnego 7026606631

Re: Opinie o firmie Lenovo

05 kwi 2018, 13:29
Lenovo Polska

Lenovo Polska

moderator 157 posty 6 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

05 kwi 2018, 13:29
Przykro nam czytać o takich sytuacjach - serdecznie za nią przepraszamy.
W najbliższym czasie skontaktujemy się z Panem za pośrednictwem poczty e-mail (na adres podany podczas rejestracji konta) by wspólnie określić kolejne kroki i wypracować zadowalający finał tej sprawy.

Re: Opinie o firmie Lenovo

07 kwi 2018, 13:51
Vilgefort

Vilgefort

Początkujący User 2 posty 0 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

07 kwi 2018, 13:51
Lenovo Polska napisał(a):
Przykro nam czytać o takich sytuacjach - serdecznie za nią przepraszamy.
W najbliższym czasie skontaktujemy się z Panem za pośrednictwem poczty e-mail (na adres podany podczas rejestracji konta) by wspólnie określić kolejne kroki i wypracować zadowalający finał tej sprawy.

To prosiłbym o pomoc bo na razie nikt jeszcze się ze mną nie skontaktował a laptop nie dość, że wrócił nienaprawiony, to jeszcze cały brudny.

Re: Opinie o firmie Lenovo

13 kwi 2018, 12:05
Lenovo Polska

Lenovo Polska

moderator 157 posty 6 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

13 kwi 2018, 12:05
Pozostajemy z Tobą w ciągłym kontakcie ;)
Prosilibyśmy o utrzymywanie komunikacji bezpośrednio z serwisem :)

Re: Opinie o firmie Lenovo

18 kwi 2018, 16:00
jalaszkiewicz

jalaszkiewicz

Początkujący User 1 posty 0 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

18 kwi 2018, 16:00
Na moje nieszczescie , mam dwa komputery Lenovo. Jeden- Flex,Yoga 2x15 a drugi -tablet Mii-1030.
W jednym /Flex/ przestala dzialac bateria; komputer jej " nie widzial" i dzialal tylko z sasilaniem. Po miesiacu i zakupie nowej baterii, zaczal dzialac na starej. Nowa pozostala w zapasie.

W tablecie Mii-1030 , nie dziala polaczenie z routerem WI-Fi- telefonu Android AP. Choc komputer w połaczeniach sieciowych pokazuje " Android AP " i jest mozliwosc wpisania hasla, po nacisnieciu " polacz", ukazuje sie komunikat- "nie ma takiej mozliwosci".
Dzwonilem do Lenovo na nr. 22 295 4950. Mimo szczerych wysilkow konsultantow i otrzymanych sterownikow, awarii nie usunalem. Dostalem adres: www.ctdi.pl - serwis nie dla mnie, przegladane strony Lenovo- nie oferuja wsparcia dla tabletow.
Dziwi mnie lekcewazenie przez firme Lenovo uzytkownikow ich wyrobow. Reklama wspaniala ale serwis ponizej krytyki. Wiem co pisze, gdyz niejednokrotnie potraktowano mnie uprzejmie ale odeslano z kwitkiem.Wniosek: nastepny sprzet z pominieciem Lenovo.
Jerzy.

Re: Opinie o firmie Lenovo

21 maja 2018, 10:35
Lenovo Polska

Lenovo Polska

moderator 157 posty 6 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

21 maja 2018, 10:35
Przykro nam z powodu tej sytuacji - serdecznie za nią przepraszamy.
Skontaktujemy się z Panem za pośrednictwem poczty e-mail (na adres podany podczas rejestracji konta) by wspólnie określić kolejne kroki i wypracować zadowalający finał tej sprawy.
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo