Re: Opinie o firmie Lenovo

18 maja 2020, 12:02
VeronikaVeronika

VeronikaVeronika

Początkujący User 1 posty 1 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

18 maja 2020, 12:02
Firma o dużym potencjale, troszczy się o swoich klientów i pracuje nad nowymi pomysłami. U mnie prawie cała rodzina korzysta z urządzeń tej marki i po kilku latach mogę powiedzieć, że technika jest idealnie wykonana!

Re: Opinie o firmie Lenovo

18 maja 2020, 13:30
bart.woj

bart.woj

Początkujący User 1 posty 0 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

18 maja 2020, 13:30
Swoją przygodę z Lenovo zacząłem kilka lat temu od lapka IdeaPad Yoga 13. Ten laptop wciąż mi wiernie służy :) Jakość wykonania i materiały są mega dobre, osłona klawiatury wygląda stylowo i bardzo przyjemna w dotyku. Do ekranu dotykowego byłem nastawiony trochę sceptycznie, ale jak się okazało, jest on bardzo przydatną rzeczą - dlatego osobiście dla mnie marka Lenovo zawsze będzie kojarzona z doskonałą jakością i bogatą funkcjonalnością.

Re: Opinie o firmie Lenovo

26 maja 2020, 14:01
ASBOSS

ASBOSS

Początkujący User 1 posty 0 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

26 maja 2020, 14:01
lordtomasz24 napisał(a):
Jakie macie swoje opinie o Lenovo jak się spotkaliście z tą firmą jaki macie sprzęt tej firmy czy polecacie czy raczej odradzacie Lenovo czy uważacie że Lenovo robi dobry sprzęt.
Czy waszym zdaniem Lenovo dobrze reklamuje swoje produkty w Polce czy mało słyszycie o tej firmie.
Wiem strasznie dużo czy w mojej wypowiedzi sam to zauważyłem hehe

Absolutnie nie polecam. Lenovo produkuje laptopy o niskiej jakości nie zapewnia możliwości ich serwisowania. Mam 1,5 roczną Yogę i po 1,5 roku ograniczonego używania popsuł się ekran i jest do wymiany! Niestety Lenovo nie ma częścii nie poczuwa się do odpowiedzialności za wyprodukowany przez siebie sprzęt! Lenovo chce aby ich laptopy warte ok. 1000 USD kupować co 1,5 roku! Przykro mi, ale Lenovo właśnie straciło klienta!

Re: Opinie o firmie Lenovo

09 lis 2020, 13:23
admin

admin

moderator 2700 posty 35 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

09 lis 2020, 13:23
Zachęcamy do zapoznania się z opiniami dziennikarzy i ekspertów nt. laptopów Lenovo i nie tylko :)

Re: Opinie o firmie Lenovo

08 lut 2021, 12:48
zniewaga

zniewaga

Początkujący User 1 posty 0 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

08 lut 2021, 12:48
Jestem absolutnie rozczarowana serwisem i kontaktem z pracownikami Lenovo. Czuję się jak śmieć, któremu nikt nie chce pomóc, ponieważ kupiłam komputer na firmę i nie dotyczą mnie prawa zwykłego konsumenta (prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą).
Mój komputer jest w serwisie od ponad 35 dni, nie licząc 5 dni, które trzeba doliczyć na transport do centrum serwisowego. Dostaję informację, że trwa oczekiwanie na części zamienne. Jakie części? 35 dni oczekiwania na części w autoryzowanym serwisie gwarancyjnym??? To naprawdę żart i szczyt braku profesjonalizmu. Dostaję e-maile z automatu, z których nic nie wynika. Kiedy odzyskam mój komputer? Co się z nim dzieje? Czy zostanie wymieniony na nowy ? To są pytania retoryczne, na które firma Lenovo nie zamierza odpowiadać.
Mój komputer Lenovo Yoga 720 miał defekt ekranu dotykowego od samego początku. Zepsuł się ostatecznie po 10 miesiącach użytkowania. Potrzebuję go do pracy - jest pandemia, a ja prowadzę działalność edukacyjną i używałam tego komputera do prowadzenia zajęć onlinie.
Lenovo prowadzi nieuczciwe praktyki konsumenckie i należy to niezwłocznie zgłosić do odpowiednich instytucji.

Re: Opinie o firmie Lenovo

08 lut 2021, 16:17
admin

admin

moderator 2700 posty 35 pkt.

Re: Opinie o firmie Lenovo

08 lut 2021, 16:17
zniewaga napisał(a):
Jestem absolutnie rozczarowana serwisem i kontaktem z pracownikami Lenovo. Czuję się jak śmieć, któremu nikt nie chce pomóc, ponieważ kupiłam komputer na firmę i nie dotyczą mnie prawa zwykłego konsumenta (prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą).
Mój komputer jest w serwisie od ponad 35 dni, nie licząc 5 dni, które trzeba doliczyć na transport do centrum serwisowego. Dostaję informację, że trwa oczekiwanie na części zamienne. Jakie części? 35 dni oczekiwania na części w autoryzowanym serwisie gwarancyjnym??? To naprawdę żart i szczyt braku profesjonalizmu. Dostaję e-maile z automatu, z których nic nie wynika. Kiedy odzyskam mój komputer? Co się z nim dzieje? Czy zostanie wymieniony na nowy ? To są pytania retoryczne, na które firma Lenovo nie zamierza odpowiadać.
Mój komputer Lenovo Yoga 720 miał defekt ekranu dotykowego od samego początku. Zepsuł się ostatecznie po 10 miesiącach użytkowania. Potrzebuję go do pracy - jest pandemia, a ja prowadzę działalność edukacyjną i używałam tego komputera do prowadzenia zajęć onlinie.
Lenovo prowadzi nieuczciwe praktyki konsumenckie i należy to niezwłocznie zgłosić do odpowiednich instytucji.


Prosimy o podesłanie nr zgłoszenia serwisowego na adres kontakt@lenovozone.pl . Zweryfikujemy zaistniałą sytuację.
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo