Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

13 sty 2017, 22:12
foxit100

foxit100

Początkujący User 5 posty 25 pkt.

Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

13 sty 2017, 22:12
Witam zakupiłem Laptopa Lenovo Y700 w sklepie MediaMarkt. 09.12.2016 Z nim dostarczony był kod do Intel Real sense który był ważny tylko do 4 kwietnia 2016r. Nie jest to jednak największy problem, gorszy jest ten że jak patrzyłem na stronę Lenovo to gwarancja mojego laptopa oraz baterię zaczęła się od 23.12.2015. Nierozumiem zabardzo dlaczego tak jest jak kupiłem nowy sprzęt, kontaktowałem się z MediaMarkt, mieli do mnie oddzwonić ale minął już ponad tydzień i wkońcu sam oddzwoniłem pan powiedział owszem że przekaże sprawe jeszcze raz i że powinni się ze mną skontaktować, ale również powiedział mi żebym spróbował skontaktować się z Lenovo i oni tą sprawę powinni rozwiązać. Także nie wiem co mam dalej robić, dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam

Re: Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

14 sty 2017, 20:48
BlackWhite

BlackWhite

Początkujący User 215 posty 0 pkt.

Re: Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

14 sty 2017, 20:48
Gwarancję masz w w Mediamarkt bo oni Ci sprzedali laptopa i powinna się ona liczyć od momentu zakupu sprzętu.
Gwarancja , o której piszesz jest pewnie podana na podstawie serial number.

Re: Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

12 sie 2017, 20:39
Blackwid

Blackwid

Początkujący User 4 posty 44 pkt.

Re: Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

12 sie 2017, 20:39
Oprócz tego, że numer seryjny wykrywają programy pokazujące twoją gwarancję; Pamiętaj o jeszcze jednej rzeczy. Dowód zakupu jest Twoją gwarancją! Oprogramowanie pokazuje dziwne informacje. Spróbuj zaktualizować programy Lenovo; Service Bridge, Settings i Companion . Jeżeli nic to nie dało to się nie przejmuj masz rachunek. Mimo wszystko spróbuj dalej kontaktu z MediaMarkt - w końcu to oni odpowiadają za twój sprzęt.

Re: Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

01 lis 2017, 12:06
Użytkownik nieaktywny

Użytkownik nieaktywny

Początkujący User 2 posty 0 pkt.

Re: Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

01 lis 2017, 12:06
Przedmówcy mylą gwarancję producenta z rękojmią sprzedawcy. Pierwszą masz w Lenovo drugą w Mediamarkt. To normalne, że standardowa gwarancja nie jest dostosowana do Twojej daty zakupu. Producent nie wie kto i kiedy dokona zakupu. Stąd terminy są "systemowe". Aby dokonać zmiany możesz skorzystać z opcji rejestracji podstawowej gwarancji Lenovo: https://pcsupport.lenovo.com/jp/pl/warr ... gistration. Wybierasz kraj, klikasz link do formularza, po czym zmieniasz w request na: "Base warrantty change/Purchase date update". Wypełniasz wszystkie pola, załączasz skan jakiegoś dokumentu zakupu potwierdzającego datę nabycia sprzętu i czekasz na reakcję.

Osobną sprawą jest wybór trybu realizacji ewentualnego serwisu. Czy na podstawie gwarancji Producenta czy powołując się na rękojmie. Wybór należy do Ciebie. Czasem jedna opcja jest lepsza od drugiej.

Re: Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

03 lis 2017, 00:45
adrian014

adrian014

Początkujący User 2 posty 0 pkt.

Re: Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

03 lis 2017, 00:45
Witam czy serwis sprostał zadaniu? Jak potoczyła się dalej sprawa? Czy konieczna była wymiana płyty głównej?
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo