Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

13 sty 2017, 22:12
foxit100

foxit100

Początkujący User 5 posty 25 pkt.

Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

13 sty 2017, 22:12
Witam zakupiłem Laptopa Lenovo Y700 w sklepie MediaMarkt. 09.12.2016 Z nim dostarczony był kod do Intel Real sense który był ważny tylko do 4 kwietnia 2016r. Nie jest to jednak największy problem, gorszy jest ten że jak patrzyłem na stronę Lenovo to gwarancja mojego laptopa oraz baterię zaczęła się od 23.12.2015. Nierozumiem zabardzo dlaczego tak jest jak kupiłem nowy sprzęt, kontaktowałem się z MediaMarkt, mieli do mnie oddzwonić ale minął już ponad tydzień i wkońcu sam oddzwoniłem pan powiedział owszem że przekaże sprawe jeszcze raz i że powinni się ze mną skontaktować, ale również powiedział mi żebym spróbował skontaktować się z Lenovo i oni tą sprawę powinni rozwiązać. Także nie wiem co mam dalej robić, dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam

Re: Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

14 sty 2017, 20:48
BlackWhite

BlackWhite

Początkujący User 213 posty 0 pkt.

Re: Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

14 sty 2017, 20:48
Gwarancję masz w w Mediamarkt bo oni Ci sprzedali laptopa i powinna się ona liczyć od momentu zakupu sprzętu.
Gwarancja , o której piszesz jest pewnie podana na podstawie serial number.

Re: Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

12 sie 2017, 20:39
Blackwid

Blackwid

Początkujący User 4 posty 44 pkt.

Re: Gwarancja Laptopa Lenovo Y700

12 sie 2017, 20:39
Oprócz tego, że numer seryjny wykrywają programy pokazujące twoją gwarancję; Pamiętaj o jeszcze jednej rzeczy. Dowód zakupu jest Twoją gwarancją! Oprogramowanie pokazuje dziwne informacje. Spróbuj zaktualizować programy Lenovo; Service Bridge, Settings i Companion . Jeżeli nic to nie dało to się nie przejmuj masz rachunek. Mimo wszystko spróbuj dalej kontaktu z MediaMarkt - w końcu to oni odpowiadają za twój sprzęt.
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo