Uwaga K5+ wygięty telefon

26 wrz 2017, 10:09
pablokali81

pablokali81

Początkujący User 2 posty 0 pkt.

Uwaga K5+ wygięty telefon

26 wrz 2017, 10:09
WAŻNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Witam. Mam problem z uznaniem reklamacji mojego tel. Mianowicie aparat kupiłem na fakturę i używałem go chyba ze 3 dni i podczas wideo rozmowy telefon się zaczął nagrzewać i się zakrzywił do środka. Nie uznano reklamacji obecnie rozpatrywana jest drugi raz. Tel. Używałem zgodnie z instrukcją i na 100% nie został uszkodzony po przez działanie sił zew. Pomimo to serwis odmówił naprawy. Odrzucił reklamacje i okazało się ze tel nie podlega gwarancji ze względu na niby uszkodzenie mech. Tel przebywał w sklepie na wystawie i był podłączony do ładowania non stop co według opini ekspertów powoduje w niektórych modelach przegrzania iwygięcia płyt głównych korpusów i były tego miliony przypadków na całym świecie. Natomiast serwis jak i obsługa sklepu twierdzą inaczej co powoduje że czuje się oszukany prosto w oczy mi wmawiano coś czego nie zrobiłem. Zostałem oszukany i pomówiony. WAŻNE. Obecnie zbieram dokumentacje by dochodzić swoich praw w sądzie gdzyż po konsultacji z adwokatem mogę sprawę wygrać. Tylko czy tak to powinno wyglądać ze z wady ukrytej która doprowadziła do uszkodzenia urządzenia zamiast polubownie zakończyć sprawę czyli uznać gwarancje serwis uznaje ze droga sądowa jest tą właściwą. Źle dla tej firmy że jej serwis tak mało profesjonalnie podchodzi do klienta i ja nie jestem pierwszy w takiej sytuacji. Proszę o poradę każda sensowna podpowiedź będzie mi niezbędna w dalszym działaniu.

Re: Uwaga K5+ wygięty telefon

06 paź 2017, 16:17
pablokali81

pablokali81

Początkujący User 2 posty 0 pkt.

Re: Uwaga K5+ wygięty telefon

06 paź 2017, 16:17
Witam. Niestety ale reklamacja mojego telefonu nie przynosi efektu. Wysłałem go po raz drugi do serwisu i raczej nie zapowiada się że sytuacja się zmieni. Wygląda to beznadziejnie nikt zarówno ze sklepu jak i z firmy lenowo nie jest w stanie mi wyjaśnić dlaczego nie są w stanie naprawić mojego tel. jestem zbywany a ktoś z obsługi lenowo sugeruje by się sądzić ze sklepem. Takie traktowanie uwłacza mojej godności. Brak tu jakiegokolwiek profesjonalizmu podejście do klijęnta jest na poziomie zerowym. Jak można sprzedawać uszkodzone urządzenia na gwarancji i później nie uznawać reklamacji. W dzisiejszych czasach jest to nie do pomyślenia a jednak. Wynika z tego że pospolity człowiek sie nie liczy a wszystkim rządzą korporacje. Ostrzegam ludzie kupujcie sprawdzone urządzenia i nie dajcie sie naciąć bo będziecie w takiej sytuacji jak ja. Ja walcze do końca może sąd uzna moją racje a mam dużę szanse tylko wiem ze nie bedzie to walka łatwa.

Re: Uwaga K5+ wygięty telefon

10 paź 2017, 20:43
Mobileo

Mobileo

Początkujący User 45 posty 0 pkt.

Re: Uwaga K5+ wygięty telefon

10 paź 2017, 20:43
Pytanie z mojej strony, czy sklep z którego kupowałeś telefon informował Cię, że jest on powystawowy?
W przypadku ciągłego podłączenia do ładowania, faktycznie mogą nastąpić efekty niepożądane. Nie jest to zdrowe dla urządzenia niezależnie od jego marki. Tutaj raczej wojowałbym ze sklepem ;)
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo