y540, korzystanie z Dolby Atmos wyłącza dźwięk i wymusza restart

12 wrz 2020, 17:06
Vilgefortz

Vilgefortz

Początkujący User 3 posty 0 pkt.

y540, korzystanie z Dolby Atmos wyłącza dźwięk i wymusza restart

12 wrz 2020, 17:06
Jak w temacie.

Gdy zmieniam zakładkę "muzyka" na "spersonalizuj", następuje krótkie zawieszenie, a potem znika dźwięk. Na youtube zamiast wyświetlanego filmu pojawia się wykrzyknik z napisem w stylu: przerwanie renderowania dźwięku, uruchom ponownie komputer.

Proszę o pomoc, zależy mi na prawidłowym działaniu tej aplikacji.
Aktualizuję właśnie do win 10 2004, może to coś pomoże.

Pozdrawiam

Re: y540, korzystanie z Dolby Atmos wyłącza dźwięk i wymusza restart

13 wrz 2020, 17:04
admin

admin

moderator 2476 posty 35 pkt.

Re: y540, korzystanie z Dolby Atmos wyłącza dźwięk i wymusza restart

13 wrz 2020, 17:04
Niestety niewiele wiem na temat tej aplikacji :(
Mam nadzieję, że wspomniana przez Ciebie aktualizacja pomoże :)
Jeśli nie - być może zespół wsparcia technicznego Lenovo, który urzęduje na tym forum, będzie w stanie Ci pomóc.

Re: y540, korzystanie z Dolby Atmos wyłącza dźwięk i wymusza restart

13 wrz 2020, 21:38
Vilgefortz

Vilgefortz

Początkujący User 3 posty 0 pkt.

Re: y540, korzystanie z Dolby Atmos wyłącza dźwięk i wymusza restart

13 wrz 2020, 21:38
Aktualizacja nie pomogła, niestety.

W przypadku Lenovo Access, sprawa ma się identycznie jak w przypadku Lenovo Dolby Atmos for Gaming.

Napisałem na tamtym forum już wczoraj, póki co bez odpowiedzi :(
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo