Lenovo Ideapad 320s szum z głośników

31 mar 2018, 00:07
Tonino

Tonino

Początkujący User 1 posty 0 pkt.

Lenovo Ideapad 320s szum z głośników

31 mar 2018, 00:07
Witam, mam problem z nowym laptopem Lenovo Ideapad 320s. Z głośników wydobywa się szum po odtworzeniu dzwięku a po zatrzymaniu utrzymuje się ok. 2-3 sek. Później milknie. Czasami włącza się też nawet jak nic nie gra wtedy mute pomaga. Instalowałem sterowniki ze strony Realtek/przez program Lenovo do aktualizacji oraz przez automatyczne wyszukiwanie sterowników w menadżer zadań. Żadne nie rozwiązują problemu. Sprawdzałem także na słuchawkach i tutaj robi się dziwnie. Słuchawki z kabla do portu jack / nie ma szumów ani w słuchawkach ani w laptopowych głośnikach. Słuchawki bluetooth reagują z szumem tak jak głośniki z laptopa. Opcje w audio typu Wyłącz efekty / wyłącz mikrofon / generalnie wszystko co sie dało chyba próbowałem z ustawień audio + ustawienia zasilania + na kablu i na baterii = nic nie pomaga. Zostaje serwis czy coś jeszcze można spróbować?

Re: Lenovo Ideapad 320s szum z głośników

08 kwi 2018, 21:21
Pika_Plejer

Pika_Plejer

Początkujący User 6 posty 0 pkt.

Re: Lenovo Ideapad 320s szum z głośników

08 kwi 2018, 21:21
Zapewne głośniki zostały zalane. I Jeśli komputer jest na gwarancji możesz go oddać na gwarancje. Możesz ewentualne przeinstalować system. Możesz również sprawdzić czy karta dźwiękowa działa poprawnie.

Re: Lenovo Ideapad 320s szum z głośników

05 lip 2018, 20:49
Tabularasa

Tabularasa

Początkujący User 6 posty 0 pkt.

Re: Lenovo Ideapad 320s szum z głośników

05 lip 2018, 20:49
W moim nowym wczoraj odebranym też jest szum z głośników , cały czas jest , na takim samym poziomie głośności , czy zrobie głośność większą czy mniejszą to wciąż go słychać , irytujące , jedynie zrobienie głośności na 0 wyłącza szum , aktualizacje mam wszystkie zrobione , Windows 10 Pro

Re: Lenovo Ideapad 320s szum z głośników

06 lip 2018, 15:07
admin

admin

moderator 1624 posty 35 pkt.

Re: Lenovo Ideapad 320s szum z głośników

06 lip 2018, 15:07
Skontaktuj się koniecznie z supportem Lenovo by ustalić dalsze kroki działania w związku z Twoim problemem :)
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo