Lenovo Y25f-10

15 lip 2018, 13:26
LostInSilence

LostInSilence

Początkujący User 6 posty 0 pkt.

Lenovo Y25f-10

15 lip 2018, 13:26
Witam.
Mam problem z rejestracją produktu na stornie producenta. Po wpisaniu numery seryjnego pojawia się okno z komunikatem:
"Ten numer seryjny jest numerem null / (model monitora) Czy chcesz przejść do tego produktu zamiast".

Po kliknięciu tak - że chcę przejść pojawia się komunikat:
"Żądany dokument nie jest dostępny. Być może został wprowadzony niepoprawny adres URL lub istnieje konieczność zalogowania się za pomocą danych uwierzytelniających (wyłącznie dla Serwisantów terenowych Lenovo i/lub Agentów infolinii), aby wejść na tę stronę."

Rozumiem że na polskiej stronie lenovo (http://static.lenovo.com/pl/lenovo-monitory/) nie ma wyszczególnionego tego modelu i prawdopodobnie przez to nie mogę go zarejestrować w karcie produktów (tzn dodać numery seryjnego żeby pokazywał mi gwarancję). Jednakże gdy wejdę w status sprawdzania gwarancji i wpisze numer seryjny to otrzymuje komunikat że wszystko jest ok i gwarancja jest ważna.
Nie pisał bym tego posta gdyby nie było dla mnie istotną sprawą posiadanie w zakładce "Moje produkty" prawidłowo wykrytego urządzenia.

Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.

Re: Lenovo Y25f-10

16 lip 2018, 12:03
admin

admin

moderator 1646 posty 35 pkt.

Re: Lenovo Y25f-10

16 lip 2018, 12:03
W tej sprawie koniecznie skontaktuj się z infolinią Lenovo, tylko tam będą w stanie Ci pomóc w tej sytuacji :)
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo