Lenovo Ideapad 330-15 nie włącza się

22 mar 2020, 18:23
Zielin

Zielin

Początkujący User 2 posty 0 pkt.

Lenovo Ideapad 330-15 nie włącza się

22 mar 2020, 18:23
Dzisiaj używałem laptopa tak jak zawsze i w pewnym momencie poprostu się wyłączył, chciałem go włączyć ponownie, ale juz sie nie dało. Dioda na przycisku power nie swieci sie, jednak dioda przy gnieździe ladowania i dioda (chyba) dysku zapala sie, swieci przez chwile i gasnie. Nie slychac pracy wentylatora, ekran pozostaje czarny. Jak rozwiązać ten problem?

Re: Lenovo Ideapad 330-15 nie włącza się

22 mar 2020, 20:24
admin

admin

moderator 2060 posty 35 pkt.

Re: Lenovo Ideapad 330-15 nie włącza się

22 mar 2020, 20:24
Jak rozumiem oprócz świecenia diód nie widać żadnych oznak życia? Zero reakcji na przycisk POWER?

Sugerowałbym na początek odłączyć zasilacz, wyjąć akumulator, następnie przytrzymać przycisk POWER przez 30-60 sekund, a na koniec wszystko złożyć i spróbować uruchomić komputer.
Daj znać, czy coś to dało :)

Swoją drogą - czy sprzęt jest na gwarancji?

Re: Lenovo Ideapad 330-15 nie włącza się

22 mar 2020, 22:07
Zielin

Zielin

Początkujący User 2 posty 0 pkt.

Re: Lenovo Ideapad 330-15 nie włącza się

22 mar 2020, 22:07
Próbowałem wlaczyc go bez baterii na samym zasilaczu, na samej baterii bez zasilacza, przytrzymać przycisk power przez minute bez podlaczonego zasilania i wlaczyc. Zawsze sytuacja wyglada tak samo z tym wyjątkiem że minelo już pare godzin i kiedy probuje wlaczyc laptopa teraz na samej baterii to nic sie nie świeci tak jakby bateria sie rozładowała. Chyba jest na gwarancji, ale czy otwarcie go nie powoduje jej zakończenia?

Re: Lenovo Ideapad 330-15 nie włącza się

22 mar 2020, 23:14
admin

admin

moderator 2060 posty 35 pkt.

Re: Lenovo Ideapad 330-15 nie włącza się

22 mar 2020, 23:14
Mówisz, że próbowałeś już go uruchamiać bez baterii, a ta jest wbudowana, więc chyba już go otwierałeś? :)
Generalnie rzecz biorąc większość laptopów można śmiało otwierać bez naruszenia warunków gwarancji - dlatego też można samodzielnie dokonywać wymiany dysku/pamięci RAM.

Skoro sprzęt jest na gwarancji to sugerowałbym w takim razie kontakt z infolinią Lenovo - konsultant powinien Cię dalej pokierować :)
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo