Wymiana dysku a gwarancja

28 mar 2019, 08:42
martyna09

martyna09

Początkujący User 1 posty 0 pkt.

Wymiana dysku a gwarancja

28 mar 2019, 08:42
Cześć

Ostatnio mój komputer coraz bardziej sie zawieszaj, pojawiły sie bluescreeny. Poszłam do serwisu i okazało się ze dysk twardy został uszkodzony. Zgodziłam się na naprawę lecz teraz zorientowałam się ze pozostało mi kilka miesięcy gwarancji. Czy w wypadku wymienienia dysku na wlasna rękę utraciłam gwarancje i czy jest możliwość wysłania do serwisu Lenovo tylko uszkodzonego dysku ?

Re: Wymiana dysku a gwarancja

29 mar 2019, 12:28
admin

admin

moderator 1065 posty 35 pkt.

Re: Wymiana dysku a gwarancja

29 mar 2019, 12:28
No to sprawa się nieco skomplikowała :)
Jak rozumiem, sprzęt oddałaś do jakiegoś lokalnego, nieautoryzowanego serwisu na pozagwarancyjną naprawę?

Ciężko powiedzieć, co zostało przez nich zrobione. Niewykluczone, że taka "samodzielna" wymiana dysku w Twoim modelu spowodowała złamanie postanowień gwarancji. Najlepiej będzie, gdy zapytasz o to konsultanta na infolinii.

Co do wysyłki samego dysku - niestety nie ma takiej możliwości. Sprzęt na naprawę gwarancyjną musi być wysłany w całości (z drobnymi wyjątkami - np. w przypadku sprzętów z łatwym dostępem serwisowym wymontowane mogą być dysk/RAM, o ile zostały one zamontowane przez użytkownika).
  • Brak nieprzeczytanych postów
  • Nieprzeczytane posty
  • Wątek zablokowany
  • Wątek przeniesiony
widget instagram lenovo
widget twitter lenovo
widget facebook lenovo
widget youtube lenovo